داستان لباس مبدل شاه عباس
علمی-اجتماعی
چهار شنبه 24 تير 1389برچسب:, :: 20:14 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
وقتی می خواندیم یا می شنیدیم که شاه عباس لباس مبدل می پوشید و بین مردم می رفت تا از مشکلات و مسائل مردم آگاه شود در رفع آنها بکوشد تا مردم راحت تر زندگی کنند . یا وقتی توی تلویزیون می دیدیم که محمد رضا شاه پهلوی وقتی مردم بر علیه اش قیام کردند گریه می کرد و می گفت من اطلاع نداشتم مرا ببخشید اجازه بدهید تا جبران کنم. منم فکر می کردم حتما مسئولان از اوضاع جامعه خبر ندارند تا بخواهند به داد مردم برسند به همین خاطر سعی می کردم مسائل و مشکلات را به سمع و نظر آنها برسانم غافل از این که تمام مشکلات را آنها خودشان بر مردم تحمیل می کنند تا مردم نتوانند کمر راست کنند و تا می توانند جان بکنند و زندگی کنند تا علاوه بر خودشان و فامیلشان ،گاوها و اسبها و سگها و گربه های آنها بهترین زندگی را داشته باشند..

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 257
بازدید دیروز : 686
بازدید هفته : 3223
بازدید ماه : 7513
بازدید کل : 3514317
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>